Domination (Baza Mica)

scenariile definitivate si propuneri pentru altele noi
Post Reply
Message
Author
User avatar
Triggerhappy
ACT - Vierme
Posts: 1129
Joined: 22 Dec 2008, 15:49
Location: Timisoara, Romania
Contact:

Domination (Baza Mica)

#1 Post by Triggerhappy » 02 Aug 2009, 12:24

Un scenariu la care m-am gandit pentru cand (si daca) o sa mai mergem la Baza mica. Orice idei (sau critici) constructive sunt binevenite.


Situatie:
Echipa A - marcata cu culoarea rosie, spawn point la capatul vestic al bazei.
Echipa B - marcata cu culoarea albastra, spawn point la capatul estic al bazei.
Cladirea 1 - marcata cu culoarea gri si cifra 1.
Cladirea 2 - marcata cu culoarea gri si cifra 2.

Executie:

Ambele echipe au ca obiectiv initial capturarea cladirii mai apropiate de punctul de start (ex. echipa albastra avanseaza la cladirea 2 si isi pune steagul/carpa de culoarea respectiva intr-un loc prestabilit). Odata ce o echipa detine controlul asupra unei cladiri, jucatorii din echipa respectiva au liber la respawn.

Al doilea obiectiv (de asemenea valabil pentru ambele echipe) este securizarea cladirii controlate de inamic. Odata ce acest obiectiv a fost indeplinit, se trece la faza finala a jocului, si anume eliminarea inamicilor inca prezenti pe teren (ex. echipa rosie captureaza ambele cladiri, echipa albastra nu mai poate respawna jucatori astfel ramanand in joc doar cei de pe teren la acel moment).

Note:

-Respawnul se face din baza, la fiecare 2 minute.
-Pentru a captura o cladire este nevoie de minim 2 oameni.
-Echipele au voie sa avanseze pana la liniile punctate de culoare aferenta (ex. echipa albastra avanseaza pana la linia punctata albastra). -
-Spawn-campingul este INTERZIS.
-Fiecare obiectiv capturat/recapturat va fi anuntat prin statie radio sau alte metode ("Baaaa, am luat casa!!")
-Nu este permis sa se atace obiectivul inamic inca de la inceputul jocului.
Attachments
Baza Mica.jpg
Baza Mica.jpg (223.72 KiB) Viewed 1787 times

User avatar
Quback
ACT - Vierme
Posts: 1299
Joined: 22 Dec 2008, 16:33
Location: Timisoara

Re: Domination (Baza Mica)

#2 Post by Quback » 02 Aug 2009, 12:29

perfect pt baza mica

User avatar
LUK
vorbaret
Posts: 34
Joined: 23 Jun 2009, 09:51
Location: Timisoara

Re: Domination (Baza Mica)

#3 Post by LUK » 02 Aug 2009, 12:32

Brava mah, nu suna rau deloc!
Image
Image

User avatar
florinvtm
ACT - MIA
Posts: 459
Joined: 17 Apr 2009, 09:56
Location: Timisoara
Contact:

Re: Domination (Baza Mica)

#4 Post by florinvtm » 10 Aug 2009, 09:10

Poate pentru baza mica ar fi perfect... la baza mare insa mie personal mi s-a parut putin ne-echilibrat (chiar daca a fost o variatie oarecum a scenariului lui Trigger de mai sus)
Ne-echilibrat deoarece (si ma voi referi in continuare la felul in care s-a jucat sambata 8.08.09) echipa rosie avea un oarecare avantaj din punct de vedere al plasarii zonei de re-spawn. Nu ma refer aici la oaia moarta si mirosul acesteia sau la aleea cainilor, pe unde veneau jivinele la oaia moarta. Dar zona echipei rosii era oarecum in afara war-zone-ului, in timp ce echipa albastra era in aceasta zona. In plus echipa rosie avea avantajul apropierii zonei de re-spawn de hala mare. Dupa cum s-a vazut, pentru hala mare s-au dat majoritatea luptelor... Cine controleaza hala mare are avantajul inaltimii, si de acolo pornesc multe necazuri pentru ceilalti. In plus, zona de respawn a albastrilor se gaseste in imediata vecinatate a cladirii aceleia de tabla, care la un moment dat facea de-a dreptul imposibila iesirea dupa re-spawn (de fapt intrarea in joc). De aceea, daca se mai joaca chestia asta la baza mare, poate ar fi mai OK ca re-spawnlul rosilor sa se faca in cladirea in care era steagul, si steagul sa fie in cladirea de la marginea suprafetei de joc + delimitarea unei zone de "neagresiune" in dreptul zonei de respawn a ambelor echipe....
"Silence.... I Kill You!!!!"
Electric trains, toy guns and tits... made for kids, enjoyed by grownups

User avatar
Anubis
ACT - Vierme
Posts: 4039
Joined: 24 Feb 2009, 20:45
Location: Pamant, Ro, TM
Contact:

Re: Domination (Baza Mica)

#5 Post by Anubis » 10 Aug 2009, 13:05

Cam acelasi lucru zic si eu + ca, cladirea cu steagul echipei rosii era mult mai "protejata" fata de cea a echipei albastre. Ca sa ajungi la cladirea cu steagul echipei rosii trebuia sa treci o zona destul de mare in care nu aveai unde sa stai acoperit. La echipa rosie era suficient sa fie unu cu o prastie si o punga de bile in cladirea aia ca nu te mai apropiai de ea.
Si inca ceva echipa rosie avea mult mai putin de mers de la zona lor de respawn pana la steagul inamic decat echipa albastra.
Scenariul mia placut dar trebuie altcumva amplasat in teren cred.
Image
Image

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest