Double Domination

scenariile definitivate si propuneri pentru altele noi
Post Reply
Message
Author
User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Double Domination

#1 Post by Blu3SkyLin3 » 08 Nov 2011, 19:11

Propun un scenariu de tipul Double Domination. JUcatorii de Unreal Tournament stiu probabil la ce ma refer(poate si de alte jocuri, dar mie de la unreal mia venit idea....+ un pic de youtube).
scenariul lam gandit pentru Kisoda, dar cred k se poate aplica si in alte locuri. Ideea de baza e sa avem 2 echipe(red/blue) si doua obiective comune plasate in cele doua hale. Scopul fiecarei echipe este de a poseda ambele obiective pe o anumita perioada de timp prestabilita(2-10 min).
pentru cronometrare ar fi necesar un arbitru care sa stea pe culoar astfel incat sa aiba in raza vizuala ambele obiective in orice moment. cronometrarea ar incepe doar in momentul in care ambele obiective ar fi de culoarea echipei posesoare(propun ca obiectivele sa aiba 2 fete, una rosie si una albastra pentru a putea fi comutate usor de pe o culoare pe alta). in tot acest timp in care o echipa poseda ambele obiective, cealalta trebuie sa forteze recuperarea a macar unul din ele pentru a oprii timer-ul. Arbitrul la randul lui ar trebuii sa comunice periodic echipelor, timpul ramas pana la oprirea definitiva a cronometrului si concomitent, castigarea unui punct al echipei dominante. Scenariul este unul de tip alert, care ar anima si intensifica jocul. astept pareri, critici si evidentierea unor defecte in scenariu, in vederea remedierii acestora. va multumesc pentru timpul acordat:) si sper sa va placa ideea. o sa incerc sa pun si o poza cu baza de la kisoda in care am evidentiat locul bazelor si al obiectivelor. ms inca odata.


http://img265.imageshack.us/img265/9975/tbg50.jpg
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
Quback
ACT - Vierme
Posts: 1299
Joined: 22 Dec 2008, 16:33
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#2 Post by Quback » 08 Nov 2011, 19:47

- 2 arbitri (cu statii)

- 1 jucator poate purta und singur obiectiv asupra sa

- respawn 3+1 / 4+1 fct. de nr de jucatori

- obligatoriu sa have fun :)

User avatar
stress
ACT - one man army
Posts: 4633
Joined: 07 Feb 2011, 18:59
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#3 Post by stress » 08 Nov 2011, 20:14

E fain dar asta incurajeaza mult speedballul.
Last edited by stress on 09 Nov 2011, 09:45, edited 1 time in total.
"Only the dead have seen the end of war..." - Plato
--------------
not enough gear...

User avatar
Quback
ACT - Vierme
Posts: 1299
Joined: 22 Dec 2008, 16:33
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#4 Post by Quback » 08 Nov 2011, 20:23

Nu neaparat,nu te impiedica nimic sa joci in echipa,plus ca ambele echipe fac si atac si defence ,faci strateigia mai mult sau mai putin pe atac sau defence spre deosebire de S@k (no offence Trigger :mrgreen: ) unde apararea ,probabil si datorita rutinei tinde sa faca o linie defensiva

in situatii de "speedball" ajungi in orice scenariu ,depinde unde si cum se da batalia

User avatar
EiDRiEN
ACT - MIA
Posts: 2034
Joined: 03 Jan 2009, 20:28
Location: TiMiSOARA

Re: Double Domination

#5 Post by EiDRiEN » 08 Nov 2011, 20:44

mie'mi suna a ceva porno :D double penetration :D analization :lol:
POLiTEHNiCA TiMiSOARA
Image

Image
Image

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#6 Post by Blu3SkyLin3 » 08 Nov 2011, 21:54

Quback wrote:- 2 arbitri (cu statii)

- 1 jucator poate purta und singur obiectiv asupra sa

- respawn 3+1 / 4+1 fct. de nr de jucatori

- obligatoriu sa have fun :)

ideea nu e sa poarte jucatorii obiectivele, ele raman in acelasi loc, ideaa e sa ajunga jucatorii la ele si sa puna posesie pe ele, asta este partea usoara, greu e sa mentii posesia pe unul pana reusesc coechipierii sa posede si al doilea....:)
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
Quback
ACT - Vierme
Posts: 1299
Joined: 22 Dec 2008, 16:33
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#7 Post by Quback » 08 Nov 2011, 22:09

aha... :) +1 la stress atunci ca e 100% speedball :lol:

merita incercat

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#8 Post by Blu3SkyLin3 » 08 Nov 2011, 22:31

Quback wrote:aha... :) +1 la stress atunci ca e 100% speedball :lol:

merita incercat
imi dati si mie definitia speedballu-lui pls?
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
Quback
ACT - Vierme
Posts: 1299
Joined: 22 Dec 2008, 16:33
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#9 Post by Quback » 08 Nov 2011, 23:40

http://www.youtube.com/watch?v=tTWWyFtJ ... re=related

nu ca nu ar fi fain dar na ,cam asa ar arata ,sprint pana la obiective si... cam atat

...da e fain si asa :)

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#10 Post by Blu3SkyLin3 » 09 Nov 2011, 01:23

Quback wrote:http://www.youtube.com/watch?v=tTWWyFtJ ... re=related

nu ca nu ar fi fain dar na ,cam asa ar arata ,sprint pana la obiective si... cam atat

...da e fain si asa :)
corect, doar ca aici e si un pic tactic....pentru ca faci pe tura ofensiva si defensiva de mai multe ori(de cate ori pierzi cate un obieciv) si poti face foarte multe puncte pe o perioada de 5 ore, sau nici unul, depinde de calitatea jocului, plus k nu permite jocul sa te relaxezi pana la respawn, ideea e sa te grabesti cat mai tare....k sa te respawnezi cat mai repede. eu zic k e genul de joc dupa care pleci cu limba la genunchi de oboseala... ma bucur de feedbackul pozitiv, multumesc.
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
aredin
activ
Posts: 2195
Joined: 08 Jun 2009, 17:25
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#11 Post by aredin » 09 Nov 2011, 08:27

Blu3SkyLin3 wrote:[...]nu permite jocul sa te relaxezi pana la respawn, ideea e sa te grabesti cat mai tare....k sa te respawnezi cat mai repede[...]
Orice scenariu care forteaza jucatorii sa "participe" este binevenit din partea mea; la ultimele S@K-uri nu prea se grabea lumea sa se respawn-eze; la un moment dat erau peste zece jucatori, la respawn de 3+1 - cred ca fortand putin nota poate fi vazut ca lipsa de respect pentru cei care in acel moment atacau si incearcau sa atinga obiectivele. Avand asta in vedere, imi permit sa fiu sceptic in ceea ce priveste numarul celor care se preteaza la scenariul propus de Blu3SkyLin3. Despre scenariu in sine nu am nimic de obiectat; Sa-l jucam!
Faction 0
I ride shotgun.

User avatar
stress
ACT - one man army
Posts: 4633
Joined: 07 Feb 2011, 18:59
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#12 Post by stress » 09 Nov 2011, 09:49

Aredin, asta e boala noastra a ACTului, sa "campuim" in respawn, asta am observat de mai mult timp. La inceput chiar m-am enervat, dar pe urma mi-a trecut...e doar un joc... in fine, orice scenariu este ok atata timp cat este respectat de jocatori si este aplicat de acestia intru totul. :)
"Only the dead have seen the end of war..." - Plato
--------------
not enough gear...

User avatar
Ripman
activ
Posts: 210
Joined: 17 May 2011, 12:54
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#13 Post by Ripman » 09 Nov 2011, 10:08

stress wrote:Aredin, asta e boala noastra a ACTului, sa "campuim" in respawn, asta am observat de mai mult timp. La inceput chiar m-am enervat, dar pe urma mi-a trecut...e doar un joc... in fine, orice scenariu este ok atata timp cat este respectat de jocatori si este aplicat de acestia intru totul. :)
rezolvi asta usor, langa obiectiv pui o ciocolata mare :P sa vezi ce o sa se greabeasca toti sa cucereasca obiectivul :P asa, bidoane goale, nu prea intereseaza pe lume :)) eventual pui o sticla de cola :))))

referitor la scenariu, e bun :P te supra solicita. imi place si as vrea sa il jucam dar nu cred ca toata ziua, ca murim de oboseala.
KWA M4 RIS, AK-47, KAC PDW

User avatar
aredin
activ
Posts: 2195
Joined: 08 Jun 2009, 17:25
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#14 Post by aredin » 09 Nov 2011, 12:53

Atunci nu mai plec EU din respawn, decat dupa ce termin ciocolata luata de langa obiectiv, nom, nom.
Faction 0
I ride shotgun.

janosg
vorbaret
Posts: 45
Joined: 15 Sep 2011, 12:07
Location: TM

Re: Double Domination

#15 Post by janosg » 09 Nov 2011, 13:23

E ok scenariul....dar problemele sunt urmatoarele:
-de fiecare data lumea se plimba spre respawn
-chiar si cand ii impulsionezi sa miste mai repede...tot greoi se misca
-se lalaie prea mult prin respawn
-nu e nici o graba cand e vorba de intrat catre unele zone unde e nevoie de suport
-ETC

PUTEM INCERCA

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#16 Post by Blu3SkyLin3 » 09 Nov 2011, 22:01

janosg wrote:E ok scenariul....dar problemele sunt urmatoarele:
-de fiecare data lumea se plimba spre respawn
-chiar si cand ii impulsionezi sa miste mai repede...tot greoi se misca
-se lalaie prea mult prin respawn
-nu e nici o graba cand e vorba de intrat catre unele zone unde e nevoie de suport
-ETC

PUTEM INCERCA
ok, vad ca am atins un punct sensibil, aici la partea cu respawn. e adevarat, lumea nu se prea grabeste cand moare....vara fie din cauza caldurii(unde nu critic pentru ca avem nevoie de pauze la 35-40grade) dar si acum se intampla acelasi lucru la 15-20 grade. nu exista o motivatie destul de buna...pentru jucatori...asta e problema din punctul meu de vedere...sincer nu stiu care ar fi solutia....pentru k nimeni nu vrea cu adevarat sa frece menta prin baze, sa fim sinceri, k nu ar mai venii la airsoft......dar nici nu avem motivatia ca dupa ce ne dam duhul pe teren, sa nil dam si pana la baza si inapoi. Personal, odata cemi gasesc o motivatie, pot sa ma grabesc, sa storc toate resursele de energie din mine, sa tratez jocul cu mai multa seriozitate....doar trebuie sami gasesc o anumita motivatie. oricum, trebuie sa recunosc ca ultimele 2 jocuri la care am fost, ( cel de acum de la padure, si cel de acum 3 sapt de la kisoda daca nu ma insel) au fost jocuri foarte reusite(rapiditate, agilitate, team work, strategie), si daca continua asa este foarte bine...
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

Tud
ACT - Vierme
Posts: 3456
Joined: 22 Dec 2008, 15:46
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#17 Post by Tud » 09 Nov 2011, 22:47

va rog nu generalizati, sunt unii care numara in baze si fug catre inamic cand sunt vii ...
mandru posesor de :
- Tokyo Marui M4A1 (up-graded) : 105 mps

- KSC USP 45. : 100 mps

User avatar
PAnK
ACT - Vierme
Posts: 525
Joined: 22 Dec 2008, 23:55
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#18 Post by PAnK » 09 Nov 2011, 23:20

Felicitari pentru initiativa, Alex!
Scenariul propus suna bine. Pana la urmatorul joc la betoane eu zic sa incercam sa il punem la punct ca sa outem sa il testam... :D
Pentru obiective cred ca ar fi ok sa luam timer-e de bucatarie (avantaj ca au si cronometru si alarma pe ele cand se termina timpul). Doi arbitrii mi se pare de asemenea mai ok si este si realizabil... :)
"O viata petrecuta facand greseli nu este doar mai onorabila, dar si mai folositoare decat o viata petrecuta fara sa faci nimic".

User avatar
Deceneu
ACT - MIA
Posts: 1200
Joined: 01 May 2010, 21:21
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#19 Post by Deceneu » 10 Nov 2011, 09:49

Eu zic sa facem obiectivle la o distanta mai mare sa nu se vada de la una la alta sa trebuiasca sa ne coordonam prin statii
http://h9.abload.de/img/selauserbarcebe7.png

User avatar
stress
ACT - one man army
Posts: 4633
Joined: 07 Feb 2011, 18:59
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#20 Post by stress » 10 Nov 2011, 09:59

^+1
"Only the dead have seen the end of war..." - Plato
--------------
not enough gear...

User avatar
alinu
ACT - one man army
Posts: 648
Joined: 01 Mar 2011, 21:56
Location: Timisoara

Re: Double Domination

#21 Post by alinu » 10 Nov 2011, 16:44

2 steaguri rosii si 2 steaguri albastre plasate cate unul din fiecare culoare langa obiective. Echipa care ajunge prima la obiectiv ridica steagul cu culoarea echipei (il infinge de exemplu intrun bidon de 5 litri plin cu nisip) si apoi il apara.
Hmmmm ... suna interesant.
Am vazut pe harta ca nu e folosit spatiul de afara de la casuta (stiu ca e putin periculos cu ce se afla prin iarba, dar acolo se apara usor obiectivul si cred ca face interesanta lupta, plus ca putem folosi birourile :D). Asa cum spune Deceneu, ar fi ok ca obiectivele sa nu se vada.

Eu ma ofer sa fac steagurile.

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#22 Post by Blu3SkyLin3 » 10 Nov 2011, 17:07

Tud wrote:va rog nu generalizati, sunt unii care numara in baze si fug catre inamic cand sunt vii ...
de acord. avand in vedere faptul ca am gresit cand am generalizat, tin sa mentionez ca acest lucru nu se intampla mereu, si nu cu toti jucatorii, se intampla uneori doar....scz pt greseala:) oricum avand in vedere scenariul, si modul de punctare a echipei castigatoare consider k sar rezolva problema intro anumita masura, pentru ca asta cere jocul, alerta.
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#23 Post by Blu3SkyLin3 » 10 Nov 2011, 17:14

PAnK wrote:Felicitari pentru initiativa, Alex!
Scenariul propus suna bine. Pana la urmatorul joc la betoane eu zic sa incercam sa il punem la punct ca sa outem sa il testam... :D
Pentru obiective cred ca ar fi ok sa luam timer-e de bucatarie (avantaj ca au si cronometru si alarma pe ele cand se termina timpul). Doi arbitrii mi se pare de asemenea mai ok si este si realizabil... :)
pentru obiective ma gandeam si eu la ce a spus Alinu, 2 perechi de steaguri(2 albastre/2 rosii) ar fi ideale, o alta varianta la care mam gandit a fost un cerc de material(indiferent, cam de 1m circumferinta, pe o fata rosu, pe cealalta albastru) iar cand un jucator ajunge la el, doar il intoarce de pe o parte pe alta:). timerul ar trebuii sa fie responsabilitatea arbitr ului/ilor pentru ca acesta trebuie pornit, si tinut doar cat o echipa poseda ambele obiective, odata ce a pierdut unul, timerul se opreste, in cazul in care obiectivul este recuperat relativ rapid, timerul o ia de la capat, nu de unde ramasese. multumesc.
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#24 Post by Blu3SkyLin3 » 10 Nov 2011, 17:23

Deceneu wrote:Eu zic sa facem obiectivle la o distanta mai mare sa nu se vada de la una la alta sa trebuiasca sa ne coordonam prin statii
am propus ca obiectivele sa fie in raza vizuala a arbitrilor pentru ca reactia acestora sa fie cat mai rapida in vederea actionarii timer-elor, pentru ca odata jucat cu viteza optima, sunt de parere ca orice secunda va conta+ stfel putem evita discutiile care ar putea aparea la adresa arbitrului, in cazul in care acesta intarzie sa actioneze din cauza unor dificultati tehnice( probleme de comunicare intre arbitrii). Totodata, cele 2 obiective, fiind plasate in hale, sunt inconjurate de medii asemanatoare, lucru optim(parerea mea) pentru joc, diferenta fiind facuta de echipe, nu de dificultatea mediului in care se afla unul din obiective. ps. birourile pot fi folosite si in cazul in care obiectivul este plasat in hala, atat pentru apararea halei inspre exterior, dar si prin apararea obiectivului(cred, in fct de locul unde il plasam)
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

User avatar
Blu3SkyLin3
ACT - MIA
Posts: 229
Joined: 19 Jun 2011, 11:09
Location: Timisoara
Contact:

Re: Double Domination

#25 Post by Blu3SkyLin3 » 10 Nov 2011, 17:30

alinu wrote:2 steaguri rosii si 2 steaguri albastre plasate cate unul din fiecare culoare langa obiective. Echipa care ajunge prima la obiectiv ridica steagul cu culoarea echipei (il infinge de exemplu intrun bidon de 5 litri plin cu nisip) si apoi il apara.
Hmmmm ... suna interesant.
Am vazut pe harta ca nu e folosit spatiul de afara de la casuta (stiu ca e putin periculos cu ce se afla prin iarba, dar acolo se apara usor obiectivul si cred ca face interesanta lupta, plus ca putem folosi birourile :D). Asa cum spune Deceneu, ar fi ok ca obiectivele sa nu se vada.

Eu ma ofer sa fac steagurile.
aplaud ideea cu steagurile, iar referitor la casuta si camp, am considera ace loc ca fiind un Bump place(ground zero, zona directa de conflict) intre cele 2 echipe, fiind cel mai scurt drum, si cea mai directa ruta de la o baza la alta.

MENTIONEZ! acestea sunt doar parerile mele, asta insemnand k pot sa ma insel, asa ca nu tin mortis sa fie asa cum spun. sunt doar pareri, si sunt deschis pentru orice schimbare a scenariului sustinuta de argumente. va multumesc inca odata:)
I live my life a quarter mile at a time. Nothing else matters: not the mortgage, not the store, not my team and all their bullshit. For those ten seconds or less, I'm free.

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest