Strike at Kyshoda

scenariile definitivate si propuneri pentru altele noi
Post Reply
Message
Author
User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Strike at Kyshoda

#1 Post by kix » 14 Mar 2011, 17:34

Image

Strike at Khyshoda


Pe fondul fluctuatilor economice severe de pe piata mondiala, Federatia Rusa este pusa din nou in fata fragmentarii, in urma tensiunilor inter-etnice din regiunea Caucazului. In urma refuzului Moscovei de a recunoaste Declaratia de independenta de la Grozniy (urmata de relocarea a doua batalioane de infanterie mecanizata in zona) , gruparea extremista Riyad us-Saliheen (Brigada Martirilor) lanseaza o serie de atacuri armate ce au ca tinta trupele rusesti stationate in zona. Presat de opinia publica si de grupurile de interes din industria energetica si de armament, Guvernul rus pregateste o ofensiva de proportii, menita atat sa zdrobeasca orice impotrivire directivelor Moscovei, dar si pentru a atentiona comunitatea musulmana majoritara, care sprijina gruparile separatiste.
Aflandu-se in pragul unui razboi civil ce va duce la zdrobirea ei de catre fortele guvernamentale, Brigada Martirilor doreste sa transmita un semnal puternic autoritatilor ruse inainte ca operatiunile militare ce o ameninta sa inceapa. La 150 kilometri de Grozniy se afla complexul industrial Khyshoda-41, unul din cele cinci centre de cercetare in domeniul fizicii nucleare din fosta Uniune Sovietica. Khyshoda-41 este centrul in care s-a realizat productia si testarea dispozitivului RA-115-01, o bomba nucleara in miniatura, cantarind aproape 25 kilograme si cu o putere de aproximativ 6 kilotone. Fiind avertizati de specialistii in domeniu, Ministerul Afacerilor Interne autorizeaza o actiune secreta pentru extragerea materialelor nucleare din fosta complex militar-industrial. Datorita coruptiei ridicate la nivel inalt insa, elementul surpriza, esential operatiunii de evacuare, este compromis, iar Brigada Martirilor isi trimite veteranii razboiului din Cecenia pentru a stopa detasamentul OMON, trimis pentru a securiza zona inaintea sosirii elicopterelor de extractie.

Desfasurare

Jocul este structurat in 3 etape succesive, in functie de indeplinirea obiectivelor atacatorilor. Timpul total de joc pentru o runda este de o ora.
Etapa I
Atacatorii pornesc dintr-un rally-point desemnat teamleader-ului echipe (sageata) i si se deplaseaza spre primul obiectiv (râpa- steluta alb pe negru), unde vor captura dispozitivul nuclear RA-115-01. Acesta este aparat de o cincime din efectivele aparatorilor, in timp ce restul sunt dispusi in celelalte puncte strategice de la Etapa II. Indata ce vor fi eliminati, aparatorii se respawneaza si se alatura celorlalti aparatori dupa regulile de joc. Eliminarea lor inseamna capturarea dispozitivului. Atacatorii NU AU RESPAWN in aceasta prima faza. Indeplinirea obiectivului aduce cu sine trecerea la Etapa a II-a.
Etapa a II-a
Aceasta etapa aduce schimbari in desfasurarea jocului, deschizand posibilitatile de respawn pentru tabara atacatorilor(la rapa, steluta alba/negru). Cu bomba in mainile lor (la figurat, cutia cat nu are cele trei manual in ea, ramane in baza de respown) , rebelii sunt nevoiti sa gaseasca cele trei coduri de activare si sa le “introduca” in bomba. Codurile se afla in trei carti, aflate in puncte cunoscute doar de aparatori (dintre spoturile marcate cu patrat negru). Liderul fiecarei echipe va face instructajul necesar celorlalti, in functie de informatiile disponibile. Pentru a ajunge in posesia celor trei carti, atacatorii trebuie sa le transporte la punctul de respawn, unde vor asambla dispozitivul nuclear (se introduce cartile in cutie). Cartile nu pot fi recuperate de catre aparatori decat in cazul in care atacatorul ce o transporta este neutralizat in zona de joc (cu alte cuvinte: numai cat timp transporta manualul pana la rapa).
Sistemul de respawn este modelat pentru posibilitatile tactice ale ambelor echipe. Astfel, in cazul atacatorilor, respawnul se face cand 1/6 din echipa este eliminata, la care se adauga ultimul venit (ex: echipa are 12 jucatori, respawn-ul este 2+1). In cazul aparatorilor, respawnarea se face la o treime plus ultimul venit (ex: aparatorii sunt 12, respawn-ul este de 4+1).
NOTA: Respawn-ul atacatorilor este limitat de un sistem de “tickets”, ceea ce inseamna ca pentru fiecare pierdere umana suferita, li se va scadea un punct dintr-un total predefinit si cunoscut doar de teamleader. Pentru a contoriza aceste puncte, fiecare grup ce pleaca din spawn va fi obligat sa marcheze pe o foaie de hartie intrarea lor in joc. Astfel, ca exemplu, o echipa de 12 oameni, ce are 90 de tickets, va avea la dispozitie 30 de respawn-uri (de grupe).
Etapa a II-a se incheie cu replierea celor doua tabere in bazele lor, indata ce cartile au fost pierdute de catre aparatori. Atacatorii se retrag in respawn ca sa asambleze dispozitivul, iar aparatorii se retrag in ultima lor linie defensiva din Etapa a III-a.
Etapa a III-a
Ultimul obiectiv al rebelilor este aducerea dispozitivului nuclear langa statia de depozitare a uraniului, aflata intr-un punct cunoscut de ambele tabere (marcat symbol radioactiv) . In aceasta etapa, aparatorii sunt in ultima lor pozitie defensiva si isi pierd orice modalitate de respawn, ramanand in joc doar cei care erau in viata in momentul in care ultima carte a fost capturata de catre atacatori. Runda se incheie cu aducerea bombei la situl detonarii sau, dupa caz, cu eliminarea ultimilor aparatori.
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: Strike at Kyshoda

#2 Post by kix » 14 Mar 2011, 17:45

mods :
- inversate bazele, cu bet2 loc nou de bomba.
- platforma out of range.
- 2 carti obligatorii, a 3-a optionala (pica respownul OMON in caz de capturare)
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: Strike at Kyshoda

#3 Post by kix » 01 Apr 2011, 00:32

mods 4 3 aprile :

> 2 posibile locatii pt plantarea ogivei
> durata rundei se stabileste in functie de nr. de jucatori [nr jucatori prezenti x 3 minute]
> teamleader obligatoriu la fiecare echipa cu drept de decizie. ( voluntariat sau aleator ). [ e posibil sa se implementeze o misiune de tip "lichidare" vs teamleaderi ]
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
Anubis
ACT - Vierme
Posts: 4039
Joined: 24 Feb 2009, 20:45
Location: Pamant, Ro, TM
Contact:

Re: Strike at Kyshoda

#4 Post by Anubis » 01 Apr 2011, 09:08

da dar ca sa fie utila o asa misiune, team-leaderul sa aibe respawn la 15 min de exemplu.
Image
Image

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: Strike at Kyshoda

#5 Post by kix » 01 Apr 2011, 09:30

1. foaie verde loboda ploua apa in beci.
2. este in faza de proiect
exemplu : misiunea este pentru cei de la aparare (cum zicea rusu : "sa se infiltreze in liniile inamice")
sa zicem ca OMON reusesc sa elimine liderul BM . atunci respownul BM este blocat pentru 10 minute.
ti-am dat numai un exemplu concret cu urmari aproape dramatice pentru BM.
la fel si BM poate primi misiunea sa elimine liderul OMON.
Recomandabil este ca liderul sa fie pe langa baza proprie pentru coordonarea oamenilor, de asta trebuie OBLIGATORIU deathrag-uri. Cine nu are la el deathrag, nu are voie sa se supere ca e "belit" . Defapt... nu intra pe teren.

in concluzie, vasi.. sunt legate intre ele.... ce pun la anuntul jocului si la anuntul scenariului.
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest