El Che v. 0.1 beta.

scenariile definitivate si propuneri pentru altele noi
Message
Author
User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#31 Post by smooke_TT » 09 Aug 2010, 17:46

:))) thinking kix????
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

User avatar
fuckingnobody
ACT - MIA
Posts: 304
Joined: 05 Oct 2009, 22:19
Location: timisoara zona modern

Re: El Che v. 0.1 beta.

#32 Post by fuckingnobody » 09 Aug 2010, 18:48

Transparentu wrote:eu tot as zice sa ramanem la aceleasi modalitati ca pana acum, sa te care un coechipier mi se pare mult mai real si mai okay decat sa te tarasti pana la medic sau spital nu numai din cauza ca se vor evita muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte discutii fara sens ,
Plus ca in real life nu cred ca te mai tarasti tu cu un 7.62 sau cu antebratul sub brat pana la spital sau medic .. sa nu mai zic de cei inconstienti .
+ 1

foarte bine cum este acuma
ideea e sa simplificam nu sa complicam lucrurile
calea samuraiului este moartea

User avatar
Deceneu
ACT - MIA
Posts: 1200
Joined: 01 May 2010, 21:21
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#33 Post by Deceneu » 09 Aug 2010, 19:30

Unora le place sa complice lucrurile eu zic ca e foarte bine asa cum este acuma ca dupa a spus KIX vor mai fi introduse si alte reguli pe parcurs ce evolueaza si ne obisnuim cu regulile prezente.
http://h9.abload.de/img/selauserbarcebe7.png

User avatar
Strelok
vorbaret
Posts: 15
Joined: 01 Apr 2010, 19:45
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#34 Post by Strelok » 09 Aug 2010, 20:21

o posibilitate sa pleci de pe locul unde ai fost impuscat ar trebui sa existe pentru a evita situatia in care am fost de doua ori simbata: stau dupa un pom, sint inpuscat de inamici care inainteaza si care 5 secunde mai tirziu se pozitioneaza dupa pomul linga care stau eu ranit moment in care eu incep sau iau bile de la coechipierii mei care traga dupa inamic. (ce vreau sa spun ca din motive de siguranta ar trebui sa fie posibil sa te poti retrage din linia de foc, eventual ceva de genul ca ranitul sa se poate deplasa rapid intr-o parte si sa moara cu demnitate :lol: )
Kill them all and let God sort them out.

User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#35 Post by smooke_TT » 09 Aug 2010, 21:48

:) deaia iti ziceam sa stai jos :) pe spate:) ca sa nu iei aiurea bile...k nah alea 2 minute trebuia sa stai
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

Raool
vorbaret
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2009, 16:55
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#36 Post by Raool » 27 Aug 2010, 13:17

kix76 wrote:Image
Ye. La asta ma gandeam si eu. Vreti sa complicati prea mult jocul. Scenariul trebuie sa fie pe cat de simplu cu putinta se poate pentru a evita confuziile.

Mai bine ati spune ce vi se pare bun sau rau in momentul actual decat sa ganditi un cu totul alt joc.

1. Mie de exemplu nu-mi place ca atacatorii nu stiu cum arata obiectivul. Ajung la aparatori in baza si ma uit ca prostul la zecile de ghiozdane laying around incercand sa-mi dau seama care e cel pe care il cautam.

2. Alta chestie care nu-mi place este ca mai nou 90% din jucatori nu urla cand numara healul. Si as vrea sa insist pe faptul ca ma deranjeaza foarte tare si personal il consider tris in momentul in care imi reapar inamici la 10m in spatele squadului cu textul "M-am vindecat! Am zis tare dar nu ati auzit!"

3. Alta chestie care ma deranjeaza este ca atacatorilor le este interzisa inaintarea la adapostul sirului de copaci de pe partea stanga a bazei (cum te uiti dinspre intrare). Am inteles ca este afara din "zona de joc" cu 30 de cm dar totusi mi se pare stupid sa vin ca rusu' (nu Rusu) pe campie cand aia ma astepta entrenched. My 2 cents.

Si pe final doua lucruri pe care trebuie sa le stabilim in piatra: pozitia de MORT/RANIT si pozitia ranitilor in spital pentru a evita neintelegerile si nervii rezultati de pe urma trasului in cine nu trebuie.

User avatar
Anubis
ACT - Vierme
Posts: 4039
Joined: 24 Feb 2009, 20:45
Location: Pamant, Ro, TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#37 Post by Anubis » 27 Aug 2010, 13:48

1. s-a rezolvat problema cu obiectivul la ultimul joc .... toata lumea stia care si unde este obiectivul.

2. nu zicea nimeni sa "urli". trebuie sa numeri cu voce tare si atat. Daca atacatorii lasa morti aparatori in spatele lor este doar problema lor/riscul lor.

3. nu trecem de copacii aia (implicit ce a mai ramas dintr-un gard) pentru ca acolo se termina baza mica si pana acolo avem acceptul proprietarului sa jucam.

4. daca nu respecti pozitia mort/ranit si iti iei bile este numai treaba celui care nu o respecta.
Daca eu stau in fund pe pamant cu replica ridicata e clar ca sunt MORT/RANIT (parerea mea).
Image
Image

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#38 Post by ghostTM » 27 Aug 2010, 13:54

Mda, cam asta + :
Nu complica nimeni jocul... dam cu parerea, glumim, venim cu idei mai mult sau mai putin "inspirate". Daca se considera pertinente se adopta, daca nu nu.
In final cu totii vrem un joc curat, care sa curga de la sine, cu multa actiune. Si la sfarsit, vrem sa plecam acasa cu zambetul pe buze. Dar asta depinde in primul rand de noi...
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#39 Post by smooke_TT » 27 Aug 2010, 14:12

si sa nu ne luam in gura, sau sa tipam dupa alte persoane....sai facem cum ne vine la gura...;) stie bn cine
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#40 Post by ghostTM » 27 Aug 2010, 15:49

OFFTOPIC si se poate sterge daca se doreste, dar apropo de tipat pe teren...

Experienta personala: joc la padure. Mergeam taras pe sub niste crengi si simt un "poc" mai suspect in spate. Dau sa ma ridic dar in secunda 2 vad o creanga balanganindu-se mai tare. Eram convins ca am agatat-o cu vesta. Ma uit in jur sa vad daca totusi cineva nu a tras in mine... nu vad pe nimeni. Ma pun inapoi pe burta (de fapt nu m-am ridicat complet) si reincep tarasul. Nu trece o secunda si... POC. De data asta in ochelari. :lol:
Cine are precizia asta... ASTA e modul corect (dpdv personal) sa atentionezi pe cineva "baaaa, tu nu esti mort?". :lol:
NU sa tipi in stanga si in dreapta...

Cine NU se poate lauda cu asemenea performante (printre care si subsemnatul) nu are decat sa faca target practice. Ceea ce fac si eu, cand imi permite timpul.

Habar nu am nici in ziua de azi cine a fost, dar TOT RESPECTUL pentru cum a rezolvat... confuzia. IN LINISTE.
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest