El Che v. 0.1 beta.

scenariile definitivate si propuneri pentru altele noi
Message
Author
User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

El Che v. 0.1 beta.

#1 Post by kix » 01 Aug 2010, 17:58

work in progress...

scenariul este fastskirmish, killuri garantate si actiune cacalau. energie sa fie:)
chiar daca pare complicat, cititi si va convingeti ca este chiar simplut.

Image

Nume Scenariu : El Che. versiune 0.1 beta.

Poveste :
Cica actiunea se petrece pe teritoriul unei baze de munitie capturata de rebeli din apropierea Golfului Porcilor din Cuba in 1961...
Factiuni :
- trupele revolutionare cubaneze, banderola rosie. (TRC) + Che ( bereta rosie sau alt semn vizual evident)
- trupele rebele sprijinite de CIA , banderola albastra. (REB) + agentul CIA Bob.. sau Dick, nume la alegere :). Tot la fel ca Che, trebuie sa aibe insemne distincte.
Proportii: pt fiecare 4 jucatori TRC, vor fi 5 jucatori REB. (adica 8/10)

Obiectiv :
pentru TRC obiectivul este sa escorteze comandatul ( El Che ) pana la exit sau pana trupele rebele sunt eliminate
pentru REB obiectivul este sa reziste XX min fara sa permita trecerea lui Che prin punctul de exit.

la start, TRC porneste din partea stanga, unde este SOf (dreptunghiul rosu) .
REBelii pornesc de la SDf (dreptunghiul albastru).
REB nu au voie sa depaseasca linia de demarcatie LD.


TRC au posibilitatea sa captureze un spital avansat . Initial au doar H1 rosu. Dar pot sa captureze H2 rosu.
La fel si pentru REB , cu H1 albastru si H2 albastru.

Atacatorii (TRC) au la 4 jucatori un medic. (3+1)
REB au la 5 ( 4+1)

In caz ca un jucator este lovit de bila, striga tare "meediiiic" , se lasa pe spate, cu deathragul pe cap (sau mana ridicata) si acolo ramane pana vine medicul , care pentru vindecare foloseste o fasa si este obligat sa stea langa jucator timp de 30 secunde.
Daca medicul nu este disponibil, poate fi transportat de alt coechipier (tinand mana pe el si numai la pas, fara sprint) la un spital detinut, unde va sta cu deathrag-ul pe cap si in sezut pe peretele dinspre nord in INTERIORUL camerei. Respown-ul este la 2 minute pentru atacatori si 3 minute pentru aparatori.
H1 rosu, este in camp liber si avand in vedere LD, nu poate fi atacat.

Spitalele sunt locul unde sunt vindecati ranitii iar medicii is pot reface stocul de fasete ( orice ranit adus la spital va lasa fasetele folosite pe el intr-un loc determinat inainte).
Spitalele au o zona de asalt in jurul lor. In aceasta zona se foloseste in exclusivitate single fire, ideal sidearm dar momentan nu detinem destule.
Daca esti in interiorul zonei de asalt si tragi dupa cineva aflat tot in aceeasi zona, NUMAI SINGLE FIRE. - aici se mai discuta perimetrul.
Daca tragi dupa cineva aflat in afara zonei, poti folosi FA . Culmile dealurilor din jur sunt IN interiorul zonei de asalt deci grija.
Daca tragi din afara zonei spre cineva din zona, poti folosi FA.
Asaltul la interiorul spitalului se poate face numai cu sidearm sau smg pe single cu viteza sub 100m/s

Spitalul este considerat capturat daca Che (pentru TRC) sau Bob (pt REB) poposeste pentru 3 minute in interiorul lui. In aceasta perioada poate fi folosit la intreaga lui capacitate. Ideea e ca vedetele (Che, Bob) sa faca un mic popas acolo.
Daca in perioada asta Che sau Bob este ranit, trebuie transportat la alt spital pentru vindecare. Capturarea spitalului nou inceteaza, dar pot fi lasate trupe pentru mentinerea ocupatiei . Numai ca nu poate fi folosit ca pct de respown sau alimentare cu fase pt medici. Numai Che sau Bob pot captura spitalul.

Atentie, din motive de gameplay H2 rosu nu poate fi capturat de Bob ! El poate fi folosit pe post de spital numai de TRC.

Che, Bob.. in caz ca sunt loviti, se comporta exact ca un jucator normal ( lasat pe spate si urlat medic ). Exceptia este ca pentru transportul lor este nevoie de 2 jucatori care sa-i tina de cot si sa mearga la pas (poate fi rapid dar nu sprint) la cel mai apropiat spital sau medic.

Rolul lui Che :
Obiectiv principal : EXIT-ul :) si capturarea Spitalelor.
Secundar:
- daca un medic impreuna cu un coechipier se apropie de un jucator inamic cazut si impreuna il transporta la cel mai apropiat spital detinut acesta poate fi convins timp de 2 min de catre Che sa lupte pentru TRC :) . Intoarce banderola si devine TRC
- deconspirarea lui Bob .. la fel ca mai sus .. dar Bob se transforma in asistent GM.

Rolul agentului CIA Bob :
Obiectiv principal : asasinarea lui Che si capturarea Spitalelor
Daca Bob , impreuna cu un medic reusesc sa il captureze pe Che si sa-l transporte la un spital propriu.. este singura sansa ca REB sa poata castiga pana in expirarea timpului prestabilit. (sanse mici dar posibil)

Zonele NA :
pentru cursivitate in aceste zone REB sunt limitati sa foloseasca numai Foc cu Foc !
TRC pot folosi FA.
(ma gandesc ca rezolva problema asaltului atat timp cat se concentreaza un foc de acoperire concentrat)

Numarul de fase la medic, numarul de fase din spitale, timpul de joc, nr de jucatori, medici .. sunt subiecte de tweaking in functie de nr de jucatori de la joc.
Nu avem necesar la club pentru rolul de armurier... ca ideile sunt multe.

Dupa cum vedeti REB nu detin un spital inatacabil, asta e spilul, ei trebuie sa piarda :).

salvez pt moment, pana sambata viitoare sper sa ajung la o forma finala si sa ne incingem.
scenariul este fastskirmish, killuri garantate si actiune cacalau. energie sa fie:)

orice sugestii/buguri sunt binevenite.

LE:
1. punctul de exit va fi inlocuit cu o geanta care va fi ascunsa de bob intr-o arie determinata inainte de joc . Mutata poate fi doar de catre bob dar daca este ucis in timp ce o transporta este endgame "golden goal" victorie TRC :)
2. bila in arma este rateu. in El Che ramai in joc! (o modificare temporara dar necesara dpmdv) Este obligatoriu sa se strige cat se poate de tare "ARMA!"
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
PAnK
ACT - Vierme
Posts: 525
Joined: 22 Dec 2008, 23:55
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#2 Post by PAnK » 02 Aug 2010, 22:48

Va trebui sa mergem mai pe zi pentru a-l putea juca...
"O viata petrecuta facand greseli nu este doar mai onorabila, dar si mai folositoare decat o viata petrecuta fara sa faci nimic".

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#3 Post by kix » 03 Aug 2010, 01:14

sunt sigur ca multi nici nu s-au obosit sa-l citeasca .
pare complicat dar va rog acordati-i 10 min.
si da anca, este scenariu de zi din motive evidente.
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
EiDRiEN
ACT - MIA
Posts: 2034
Joined: 03 Jan 2009, 20:28
Location: TiMiSOARA

Re: El Che v. 0.1 beta.

#4 Post by EiDRiEN » 03 Aug 2010, 06:10

io's unul din aia :)))))))))))))))))))))
POLiTEHNiCA TiMiSOARA
Image

Image
Image

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#5 Post by ghostTM » 03 Aug 2010, 07:09

Cateva aspecte ce cred eu ca trebuie lamurite:

In caz ca un jucator este lovit de bila, striga tare "meediiiic" , se lasa pe spate, cu deathragul pe cap (sau mana ridicata) si acolo ramane pana vine medicul , care pentru vindecare foloseste o fasa si este obligat sa stea langa jucator timp de 30 secunde.

1.Avem voie sa tragem in medic in situatia asta?
2.Daca e impuscat medicul, ce variante sunt?



Daca medicul nu este disponibil, poate fi transportat de alt coechipier (tinand mana pe el si numai la pas, fara sprint) la un spital detinut, unde va sta cu deathrag-ul pe cap si in sezut pe peretele dinspre nord in INTERIORUL camerei.

Avem voie sa tragem in coechipierii ranitului?


Asaltul la interiorul spitalului se poate face numai cu sidearm sau smg pe single cu viteza sub 100m/s

Daca in spital sunt raniti care nu au voie sa paraseasca incinta... ei mor de tot sau schimba taberele?

Scenariul pare super... chiar daca eu nu pot sa particip la el din cauza limitarilor pe single :( ... deocamdata.
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#6 Post by kix » 03 Aug 2010, 11:42

perfect, incepem sa discutam constructiv.

1. da , este voie sa se traga in medic

2. sunt mai multe variante daca medicul este lovit: transportat de un coechipier la spital sau vindecat de alt medic. ne mai gandim aici si in urma testului de joc.

vezi, nu am cum sa gandesc toate situatiile din prima :) f buna observatia cu spitalul cucerit in timp ce sunt raniti in interior.
Pentru a nu influenta dramatic raportul de forte:
daca suntem sub 20jucatori, au 30 secunde sa se retraga pana la cel mai apropiat spital detinut.
daca suntem peste 20 jucatori, atunci pot fi capturati.
oricum, ceva de genul asta, teoretic ar trebui sa se retraga cand vad un asalt sustinut asupra spitalului in care se afla si sa poata face asta (retragerea) insotiti de cel putin 1 medic. ( imagineaza-ti o coloana de raniti cu deathrag pe cap dar cu un medic pe langa ...)


situatiile de lupta sunt nenumarate :) .


ghost, ai DIN PLIN ce face cu o arma care nu are single:
1. oferi foc de acoperire si nu patrunzi in zona de asalt
2, joci la TRC si ai voie FA si in zonele NA. in zonele NA numai echipa defensiva (reb) sunt obligati la single fire. asta pentru ca spatiile deschise maracate cu NA este f. greu un asalt in conditii normale (toti FA) . Am limitat echipa REB la single pentru a avea sanse TRC sa treaca zonele.

Deci si cei care au arme tari sau nu le place single fire, au ce face cacalau ... am pus limitele pt single si sidearm pt ca zona teoretic ar trebui sa fie intesata de inamici si a evita incidente ( raniti ciuruiti accidental )
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

Thunder
ACT - one man army
Posts: 49
Joined: 23 Jul 2010, 23:23
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#7 Post by Thunder » 04 Aug 2010, 14:12

1.ce atributiuni mai are medicul? (are si el arma ,o poate folosi?)
2.daca cineva este impuscat,vine medicul si in cele 30 de sec este impuscat si acesta ,dupa vine altcineva sa ii salveze si este impuscat si acesta si tot asa....
3.si chestia cu convertitul de la o trupa la alta trebuie mai detaliata


Sper ca sunt de folos aceste nedumeriri ale mele in legatura cu scenariul si sa ajute la imbunatatirea lui

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#8 Post by ghostTM » 04 Aug 2010, 15:37

Si inca una:

Zonele NA :
pentru cursivitate in aceste zone REB sunt limitati sa foloseasca numai Foc cu Foc !
TRC pot folosi FA.
(ma gandesc ca rezolva problema asaltului atat timp cat se concentreaza un foc de acoperire concentrat)


Am inteles scopul pentru care ai bagat zonele astea... dar tinand cont de distante, daca niste REB stau in partea incercuita de mine si au voie sa traga FA de acolo inspre zonele NA (nu din interiorul lor)... se cam strica socoteala cu NA, nu?

Sau nu am inteles eu bine, si REB nu au voie sa traga FA nici din zona incercuita catre NA?
Attachments
Thecommandant.jpg
Thecommandant.jpg (67.16 KiB) Viewed 3900 times
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
Luc
BorderWar veteran
Posts: 386
Joined: 16 Mar 2010, 16:05
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#9 Post by Luc » 04 Aug 2010, 17:10

in cadrul unei tabere, se fac mai multe echipe sau e o singura echipa mare?
liderii au si rol de coordonare al atacului/apararii sau fiecare face cum crede?

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#10 Post by kix » 05 Aug 2010, 02:09

Thunder - PM wrote: - daca cineva este impuscat,vine medicul si in cele 30 de sec este impuscat si acesta ,dupa vine altcineva sa ii salveze si este impuscat si acesta si tot asa....
- si chestia cu convertitul de la o trupa la alta trebuie mai detaliata
Tocmai aia este. In afara de actiune vreau ca lumea sa aibe si obiective si vreau mai mult foc de acoperire. Se foloseste f. mult in realitate iar la airsoft mi se pare cam neglijat. Clar nu va fi abuz de full-auto .. e si criza economica si de bile :)
Fiecare din echipa are un rol important si incercam sa incurajam jocul in echipa si colaborarea.
Teamplay ftw!
Avand mai multe obiective (protectie pt che/bob, capturare spitale, inaintare spre obiectivul final, apararea lui, protectie medici, transport raniti) fiecare echipa isi dramuieste fortele... Si de cum a distribuit fortele la momentul tz cand trebuia acoperita retragerea a 2 raniti, poate depinde intregul joc....

Scenariul e facut, sau trebuie facut, mai avantajos pentru TRC dar exista si timelimit care ii obliga la asalt continuu.
Va fi un ritm alert si trebuie sa recunoastem, unii mai si obosim si avem nevoie de pauza de hidratare/tigara/fleshcaiala... Iar cine e epuizat se poate eventual retrage pt inca o runda in loc sa ramana pe teren si sa mearga la pas cand e nevoie de sprint pt ca nu mai are energie.
Pt inceput zic 40min/runda 20min/pauza

Oricum e nevoie de mult tweaking dupa cum e la joc.

Altceva, estimez undeva 20-25 jucatori asa ca .. probabil distributia de medici va fi trc 2, reb 3 .
Medicul e extrem de important si poate fi factor decisiv si conteaza foarte mult cum echipa a asigurat un perimetru inainte de interventia lui.
Nu-l trimiti sinucigas in realitate, nici in airsoft nu trebuie.
Medicul are armasi o foloseste la fel ca un soldat.

Capturarea medicilor e posibila ! dar intra pe teren ca soldat, deci pot disparea in timp..
ma mai gandesc..

Ideea cu zonele NA :
In primul rand cea din stanga, a mare. Am pus limitarile de foc pentru a nu intra jocul in impas. Din experienta, gapul dintre damburile alea este greu de trecut.
Daca stau unde ai marcat tu.. e treaba lor.. Distantele sunt mult mai mari decat apar pe harta.

Imi anunt prezenta la joc, dar instructor exclusiv. Bob va fi secondary dar va lua parte la joc ca instructor activ ( toti cei din jur sunt obligati sa asculte de ordinele primite de la el, in caz de esec .. Bob, agentul CIA care a organizat cacatu' de defensiva, e de vina.
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#11 Post by smooke_TT » 06 Aug 2010, 03:24

doar o intrebare .... nam apucat sa ajung la joc sambata trecuta .... mai sunt paiele alea in cladire?...parca erau in H2 rosu....
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

User avatar
Deceneu
ACT - MIA
Posts: 1200
Joined: 01 May 2010, 21:21
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#12 Post by Deceneu » 06 Aug 2010, 09:27

Da mai sunt si e plina
http://h9.abload.de/img/selauserbarcebe7.png

User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#13 Post by smooke_TT » 06 Aug 2010, 20:33

inca o intrebare in timp ce soldatul ranit este transportat catre spital ..mai are voie sa traga?
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#14 Post by ghostTM » 06 Aug 2010, 20:55

smooke_TT wrote:inca o intrebare in timp ce soldatul ranit este transportat catre spital ..mai are voie sa traga?
Buna intrebarea: teoretic n-ar trebui sa mai aibe voie sa traga pana nu "isi revin", dar DUPA ce este preluat de doctor / coechipieri ar trebui sa aibe voie sa comunice pozitiile inamice depistate, DOAR acestora (nu in gura mare, ca sa se auda in toata baza).
Dar asta e doar parerea mea, decizia o iau "artizanii" jocului (in cazul asta kix).
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#15 Post by kix » 07 Aug 2010, 04:03

NU. :) Cel care il transporta poate sa traga.

Sunt un zilion de detalii care sincer imi omoara prea mult imaginatia. De asta am zis ca raman instructor , multe dintre detalii vor fi lamurite "din zbor" .
Este cea mai buna solutie.
Mizez pe faptul ca deja ofera satisfactie chiar cu discutiile care vor aparea. Dar se vor imputina odata cu reglajele de finete .. si vor disparea.
Il vom si perfectiona pe parcurs.
Mai am unul in proiect, dar trebuie sa achizitionam ceva echipamente. Pana atunci il perfectionam pe asta si mai facem si altele mai easy.
Oricum daca tot ne jucam 3-4 ore eu zic sa o lasam mai moale cu atack&defence . Prea mult timp mort, in special pentru cei care mor primii. Si nu am chef ca lumea sa fie tentata de murdarii, iar cand cineva moare in primele 4-5 minute din runda la 3 runde consecutive... e tentatia mare sa "traga de timp" .
Stiu cat de ofticat am fost eu.


P.S. referitor la scenariu :
1. punctul de exit va fi inlocuit cu o geanta care va fi ascunsa de bob intr-o arie determinata inainte de joc . Mutata poate fi doar de catre bob dar daca este ucis in timp ce o transporta este endgame "golden goal" victorie TRC :)
2. bila in arma este rateu. in El Che ramai in joc! (o modificare temporara dar necesara dpmdv) Este obligatoriu sa se strige cat se poate de tare "ARMA!"

Mai pot fi introdusi armurieri sau alte elemente de role play , dar cu pasi marunti ca altfel iesim cu capu' patrat prea repede.
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#16 Post by smooke_TT » 09 Aug 2010, 03:27

o parere :) exemplu armurieri ar fi ok si folositor zic eu ... acesta protejand medicul in timp vindeca...sau in cazul in care trebuie escortat El Che...sau aparandu-l pe bob ...ar fi multe posibilitatzi :) si materiale din ce se pot face scuturile:) le pot si vopsi sa para mai real material simplu si light ar fi plexicglassul...ala putin mai gros...se achizitioneaza lom dimensiuni inainte sa vedem cat avem nevoie:)
si raman la club logic:)....facem cheta :)) si va fi ekipament:)...parerea mea...si in cazul in care va fi mult mai multa lume sa fie si banderole....nu sunt in club ca sa iau decizii...era doar o propunere.........a si inca cv....near ajuta cat de cat scuturile si la spini :))))
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

bogdan
vorbaret
Posts: 11
Joined: 17 Jun 2010, 16:56
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#17 Post by bogdan » 09 Aug 2010, 12:08

Referitor la transportul ranitilor de catre un coechipier non medic.
In conditiile actuale nu e foarte eficient sa transporti pe cineva pana la spital din mai multe motive:
1) te expui si tu posibilitatii sa fi impuscat mai usor
2) viteza de deplasare e mica deci se pierde mult timp in care puteai fie ataca fie apara
3) odata ajuns la spital el oricum sta pe tusa in timpul de revenire (2-3 minute in functie de echipa)
4) oricum sta pe teren doar 2 minute innainte de a pleca singur spre spital, deci daca nu esti fix langa el ci ajungi dupa 30 de secunde-1 minut n-ai facut mare branza
Deci in final daca transporti un ranit poti castiga aproximativ 1 minut la respawn-ul lui dar pierzi cam 3 minute din timpul celui de-al doilea om, deci in final oricum te-ai uita la chestiune cei doi jucatori pierd cam 2 minute din timpul cumulat.

O modificare utila in acest sens cred ca ar fi ca ranitii sa fie transportati nu neaparat la spital ci la cel mai apropiat medic care sa ii poata invia imediat. Chestia asta ar face mult mai folositoare transportare civililor de catre coechipieri + medicii ar putea vindeca in locuri mai ferite, nu neaparat in bataia pustii ci undeva aproape de "linia frontului" dar destul de ferit.

User avatar
fuckingnobody
ACT - MIA
Posts: 304
Joined: 05 Oct 2009, 22:19
Location: timisoara zona modern

Re: El Che v. 0.1 beta.

#18 Post by fuckingnobody » 09 Aug 2010, 14:08

atunci ce rost mai au spitalele ?

intelelg ca nu vrei sa stai pe tusa 2-3 min dar atunci nu vor mai fi morti doar raniti

e un raspuns mai vag dar na

gandestete la tot mersul jocului nu numai la faptul ca mori si cat timp esti mort
calea samuraiului este moartea

bogdan
vorbaret
Posts: 11
Joined: 17 Jun 2010, 16:56
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#19 Post by bogdan » 09 Aug 2010, 15:28

Spitalele oricum ar avea rolul lor:
1) nu poti fi inviat decat o data de catre medic, a doua oara stai pe tusa
2) nu ai nici un coechipier care sa te transporte la medic/spital
3) daca e un spital mai aproape decat un medic normal ca te va duce direct la spital.

La cum e acum faza cu transportul celor impuscati mai degraba iti pui intrebarea ce rost mai are sa transporti un ranit cand nu aduce absolut nici un avantaj, doar dezavantaje.

Da mesajul jocului e munca in echipa pentru indeplinirea unui obiectiv, ori la cum e acum regula facuta nu incurajeaza deloc munca in echipa (transportul ranitului in cazul asta) ci din contra.

Transparentu
ACT - Vierme
Posts: 1393
Joined: 25 Feb 2009, 19:13
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#20 Post by Transparentu » 09 Aug 2010, 15:39

Recomand sa iti faci un squad care sa aibe fiecare un rol important INCLUSIV UN MEDIC...sa vezi atunci ce avantaje ai sa il cari tu sau sa iti acoperi medicul in timp ce iti vindeca suport gunnerul .
Toate ideeile astea sunt facute pt scenariu care sa apropie oamenii de un milsim mai usor de adaptat .
Nu compar cu realitatea ca totusi e un joc , dar e un joc strategic ce include si o anume actiune si un anumit role play . Mie mi-a placut sa imi dau duhul (la propriu) salvand oameni si tarandu-i la spitale , e totusi un feeling fain . Recomand sa il incerci.
Image
Image
Image
Image

Transparentu
ACT - Vierme
Posts: 1393
Joined: 25 Feb 2009, 19:13
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#21 Post by Transparentu » 09 Aug 2010, 15:39

net handicapat.!
Last edited by Transparentu on 09 Aug 2010, 15:42, edited 1 time in total.
Image
Image
Image
Image

User avatar
rusu989
ACT - MIA
Posts: 2953
Joined: 12 Jul 2009, 19:25
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#22 Post by rusu989 » 09 Aug 2010, 15:41

hmmmm o idee spre mil-sim ar fi :
-esti impuscat 1 data ... te pui jos si ai posibilitatea de a te deplasa tarash spre primul medic/spital de unul singur cu posibilitatea sa fi "executat" ( nu neaparat point blank range , dar daca te vede inamicul de la 15 m ca te tarasti cu arma la spate sau whatever te poate impusca and congrats you are officialy dead )
-asta nu exclude posibilitatea de a ramane pe loc si sa chemi medici ca disperatul pt cei ce gentili cu uniforma
-ar trebui un countdown pana sa poata trage din nou inamicul asupra ta ( gen numeri tare pana la 5 ) pt a evita situatii de genul full auto un incarcator intreg pt a fi sigur ca adversarul e mort 1000%
-singura problema care o prevad este ce se intampla cu un "ranit" care se afla deja in spital
Image
Image

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#23 Post by ghostTM » 09 Aug 2010, 16:25

rusu989 wrote:hmmmm o idee spre mil-sim ar fi :
-esti impuscat 1 data ... te pui jos si ai posibilitatea de a te deplasa tarash spre primul medic/spital de unul singur cu posibilitatea sa fi "executat" ( nu neaparat point blank range , dar daca te vede inamicul de la 15 m ca te tarasti cu arma la spate sau whatever te poate impusca and congrats you are officialy dead )
-asta nu exclude posibilitatea de a ramane pe loc si sa chemi medici ca disperatul pt cei ce gentili cu uniforma
-ar trebui un countdown pana sa poata trage din nou inamicul asupra ta ( gen numeri tare pana la 5 ) pt a evita situatii de genul full auto un incarcator intreg pt a fi sigur ca adversarul e mort 1000%
-singura problema care o prevad este ce se intampla cu un "ranit" care se afla deja in spital
Frumos... Dpdv personal daca exista varianta de "officialy dead" toti avem mai multa grija cu atacurile de tip kamikaze.
Cum vad eu treaba:
Impuscat o data, ai urmatoarele variante:
A. tipi medic, daca vine te numara
B. daca vine vreun coechipier, te duce la spital si stai x min
A si B fara limite de timp. Stai pana vine cineva.

C. daca nu vine nimeni sau nu ai chef sa stai, te tarasti pana la primul medic/coechipier/spital. Te tarasti indiferent de distanta/configuratia terenului SAU astepti sa vina cineva dupa tine. Daca optezi pentru varianta "taras inainte mars" inamicii au dreptul sa te puste din nou, caz in care esti dead. DEAD. Dead pana la urmatorul joc. Cu countdownul pana la cinci de rigoare, bineinteles. unu, doi, trei, patru, patru, patru, patru... :lol:

Nice thinking rusule.

P.S: ranitii din spital. Daca sitalul e atacat, au optiunea sa paraseasca incinta, insotiti de medic. Daca sunt prinsi inauntru... executati de catre atacatori (se vor considera executati, nu trebuie sa umpleti de sange spitalul... :lol: )
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
xDan
ACT - one man army
Posts: 2180
Joined: 27 Oct 2009, 18:53
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#24 Post by xDan » 09 Aug 2010, 16:49

ghostTM wrote: C. daca nu vine nimeni sau nu ai chef sa stai, te tarasti pana la primul medic/coechipier/spital. Te tarasti indiferent de distanta/configuratia terenului SAU astepti sa vina cineva dupa tine. Daca optezi pentru varianta "taras inainte mars" inamicii au dreptul sa te puste din nou, caz in care esti dead.
Ar fi interesant sa vezi juma de echipa (sau aproape toata echipa) taras pe teren .... :roll:
Tre sa stabiliti si niste reguli de prioritate in caz ca va intalniti pe drumul spre spital :mrgreen:
Cand cineva te enerveaza ai nevoie de 42 de muschi sa te incrunti,da`ai nevoie doar de 4 sa intinzi mana si sa-i f...i una

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#25 Post by ghostTM » 09 Aug 2010, 16:52

xDan wrote:...
Tre sa stabiliti si niste reguli de prioritate in caz ca va intalniti pe drumul spre spital :mrgreen:
:shock: Nus ce vrei sa spui cu asta. Sunt doua variante: coloana oficiala, sau prioritate de dreapta. :lol:
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
rusu989
ACT - MIA
Posts: 2953
Joined: 12 Jul 2009, 19:25
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#26 Post by rusu989 » 09 Aug 2010, 16:56

faza cu tras din tarash nu e ok deoarece ies discutii ... "bha te-am executat wtf ?! nu,nu ... defapt ma deplasam "tactic" nu eram ranit "
si da, la aia ma refeream si eu ... 3 variante :
1. ramai pe loc strigi medic medic medic ( dar poti sa fi executat intre timp ... ramane la latitudinea agresorului daca e mai avantajos pt el sa te trimita direct la spital sau sa te lase sa te chinui )
2 te ajuta vre-un coechipier ( sincer nu ii vad rostul la varianta asta ... ca tot incet tre sa te deplasezi si tu si coechipierul si astfel ii riscul sa moara 2 pers aiurea )
3. capu jos si curu sus si tarash spre spital/medic cu arma pe spate sau sa gasim o modalitate care sa indice clar ca pers resp. e ranita si sa nu aibe dreptul de a folosi arma
Image
Image

User avatar
ghostTM
ACT - one man army
Posts: 4116
Joined: 23 Oct 2009, 17:10
Location: TM
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#27 Post by ghostTM » 09 Aug 2010, 17:00

rusu989 wrote: 3. capu jos si curu sus si tarash spre spital/medic cu arma pe spate sau sa gasim o modalitate care sa indice clar ca pers resp. e ranita si sa nu aibe dreptul de a folosi arma
Death rag la vedere.
Capu jos si curu sus... :lol: :lol:
stress wrote:Daca ploua e milsim
2011 - Overload ; 2012 - BorderWar & Overload ; 2013 - Overload ; 2014 - Ultimate chairsofter award ; 2015 - scot eu parleala pentru anul asta

User avatar
smooke_TT
ACT - one man army
Posts: 146
Joined: 30 May 2010, 19:05
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#28 Post by smooke_TT » 09 Aug 2010, 17:32

nice idea:) dar de inceput pana se obijnuieste lumea cu noul scenariu hai so lasam asa : esti impuscat ai urmatoarele optiuni fie stai si urli dupa medic.....fie stai si ast alea 2 minute.......fie decizi sa te tarasti caz in care veifi impuscat....iar cu spitalul...cred k e ok ca ranitzii din spital sa paraseasca incinta acestuia pt a nu fi omoratzi....doar ranitzii nu si cei care apara spitalul...deci ranitzii la zid...cu arma proptita la zid...sa nu fie confundatzi cu paza....eu zic ca ar fi ok asa.....pana sa bagam reguli mai stricte:) gen 1 heal si the second one stai pe tusa restul turei:)
si asta er fi ok:)...dar atunci e valabil si pt medic...si pt el che sau bobcaz in care se pierde jocul....
ONE SHOT, ONE KILL, WHATS THE DEAL

Transparentu
ACT - Vierme
Posts: 1393
Joined: 25 Feb 2009, 19:13
Location: Timisoara

Re: El Che v. 0.1 beta.

#29 Post by Transparentu » 09 Aug 2010, 17:33

eu tot as zice sa ramanem la aceleasi modalitati ca pana acum, sa te care un coechipier mi se pare mult mai real si mai okay decat sa te tarasti pana la medic sau spital nu numai din cauza ca se vor evita muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulte discutii fara sens ,
Plus ca in real life nu cred ca te mai tarasti tu cu un 7.62 sau cu antebratul sub brat pana la spital sau medic .. sa nu mai zic de cei inconstienti .
Image
Image
Image
Image

User avatar
kix
ACT - Vierme
Posts: 2320
Joined: 10 Dec 2008, 01:51
Location: Timisoara
Contact:

Re: El Che v. 0.1 beta.

#30 Post by kix » 09 Aug 2010, 17:34

Image
basist pana la "hit"
read the bible: http://mackila.com/airsoft/atp/

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest