introducere medic

scenariile definitivate si propuneri pentru altele noi
Post Reply
Message
Author
Tud
ACT - Vierme
Posts: 3456
Joined: 22 Dec 2008, 15:46
Location: Timisoara

introducere medic

#1 Post by Tud » 26 Feb 2009, 23:52

toti ne-am gandit la asta (cel putin cei "batrani")...

ce face un medic?

incerc sa explic cat mai clar sa nu fie intrebari dupa aia

- daca esti lovit de O (una, 1, o bucata) bila in CORP (nu cap!!!) te pui jos in locul (spatial nu anatomic) unde ai fost lovit, nu mai fugi sau falus mea stie ce, si strigi MEDIC!!

- medicul (voluntar de obicei) se grabeste sa ajunga la tine intr-un anume timp (1-2 minute) si poate sa faca urmatorele "minuni" :
1) sa te traga la loc ferit de alte lovituri (care daca cumva le primesti ... gata esti mort -- la respawn cu tine)
2) sa te "vindece" --- adica trebuie sa stea cu AMBELE maine pe tine (nu are voie sa traga cu o mana si sa te "vindece" cu cealalta) un anumit numar de secunde (30 de obicei) care sunt numarate cu voce tare nu in cap unde pot devenii 10

- odata vindecat te ridici si te intorci in lupta... dar ai pe tine o banderola (alba de obicei) daca mai esti lovit din nou, asta e esti "fumat" si te duci la respawn ... logic NU ai voie sa iti dai jos banderola


ce trebuit retinut :

1 - daca esti ranit de o singura bila strigi MEDIC!!
2 - invii daca ajuge la tine medicul in timp, si daca nu mai esti lovit dupa acea prima si singura bila
3 - ca ranit poti sa tragi cand esti vindecat
4 - medicul trebuie sa stea cu ambele maine pe tine, NU are voie sa traga pana nu termina "vindecarea"
5 - dupa ce esti vindecat poti intra inapoi in lupta dar cu o banderola alba in plus pe tine (pusa de medic la sfarsitul "vindecarii") si daca mai primesti o singura alta bila esti mort de tot, nu ai voie sa mai strigi dupa medic





parerea mea personala este ca nu suntem pregatiti pentru asa ceva, avem oameni care pt ei nu conteaza regulamentul, ei joaca cum au ei chef (care binenteles vor zbura la un moment dat) ... avem persoane care cauta diverse "scapari" in regulament, ei se uita in jur cand sunt nimeriti (deci am scos friendly fire, ca sniper trebuie sa le fac semne din mana ca "da, eu te-am luat, iesi in falus mea azi"), avem oameni care garantat nu se vor pune jos si vor striga medic ci se vor mai duce 10 metri pana la adapost si vor striga atunci, ca asa li-se pare lor realist desi binenteles ca nu au fost impuscati in viata lor dar asa vad ei in filmele cu Rambo ca el duce la gloante (da, stiu ca nici eu nu am fost impuscat :) )


concluzie, avem multi carnati care isi vor bate joc de joc daca mai bagam si medicul atunci le mai dam niste portite pt facut cacaturi asa ca inca, pana nu se maturizeaza ei sau pana nu ii scoatem noi afara, eu zic ca Medicul e in plus


dar putem incerca, sper sa ma insel
mandru posesor de :
- Tokyo Marui M4A1 (up-graded) : 105 mps

- KSC USP 45. : 100 mps

User avatar
Quback
ACT - Vierme
Posts: 1299
Joined: 22 Dec 2008, 16:33
Location: Timisoara

Re: introducere medic

#2 Post by Quback » 27 Feb 2009, 09:38

true...true... :) ,da trebuie incercat,ca oameni noi vor fi tot timpu (io am deja alergie la "hai sa jucam doua echipe si gata" :mrgreen: )

User avatar
PAnK
ACT - Vierme
Posts: 525
Joined: 22 Dec 2008, 23:55
Location: Timisoara

Re: introducere medic

#3 Post by PAnK » 27 Feb 2009, 11:09

Scenariile care includ medicul (eventual si armurierul) sunt cu siguranta mai interesante, dar tind sa fiu de aceeasi parere cu Tud si sa zic ca vor duce la noi certuri si discutii. Am putea insa testa si sa aplicam regulile sub amenintarea unor sanctiuni... 2-3 jocuri probabil ar si functiona... :cry:
"O viata petrecuta facand greseli nu este doar mai onorabila, dar si mai folositoare decat o viata petrecuta fara sa faci nimic".

User avatar
sharpE
ACT - Vierme
Posts: 3605
Joined: 22 Dec 2008, 21:17
Location: Timisoara
Contact:

Re: introducere medic

#4 Post by sharpE » 27 Feb 2009, 13:13

si eu as spune ca putem incerca.

atata vreme cat anuntam di'nainte parametrii jocului, nu vad de ce am avea o problema.

anuntam frumos: "joc organizat in data de, scenariu, regulament, locatie" etc.

regulile se impun ca de obicei, sanctiunile de asemenea.
si cata vreme se stie din start care va fi scenariul, ne ferim de faze gen "hai sa ne impartim in doua echipe si gata".
cine nu vrea sa joace scenariul ala nu vine.
eripitur persona, manet res...

User avatar
Radu - TarGeT
activ
Posts: 259
Joined: 19 Jan 2009, 12:43
Location: Timisoara
Contact:

Re: introducere medic

#5 Post by Radu - TarGeT » 27 Feb 2009, 13:29

cam acelasi lucru vroiam sa il postez si eu, dar, mai bine ca a facut-o sharpE mai repede...

Mi se pare stupid sa nu incercam/incercati anumite scenarii si misiuni mai complexe, doar din cauza temerii ca unii "carnati" - Tud words - nu pot pricepe/accepta/respecta. (Exista pt acestia oricand altenativa de FPS pe PC)

Acest joc/sport este bazat pe MIL-SIM - adica simulare militara, unde MILITAR inseamna disciplina in primul rand.

Jocurile sunt organizate de catre voi, cei cu state vechi, zis si "viermii", unde noi, ceilanti "aspiram" sa ne integram.

Acestea fiind zise, cred ca aveti tot dreptul sa atrageti atentia, penalizati sau chiar excludeti orice jucator/participant, pentru a putea duce acest sport mai departe.
WOLFES SQUAD

UnitedFrontOf'Liberation
Image
* Long Range Death *

User avatar
sharpE
ACT - Vierme
Posts: 3605
Joined: 22 Dec 2008, 21:17
Location: Timisoara
Contact:

Re: introducere medic

#6 Post by sharpE » 27 Feb 2009, 13:51

partial adevarat :)

vin si eu cu ceva corecturi:
- jocurile sunt organizate de noi pur si simplu pentru ca nimeni altcineva nu <pune osu'> sa organizeze
- la jocurile organizate de noi evident ca ne rezervam dreptul de a juca ce si cum vrem (regulament, scenariu, etc). de asemenea ne rezervam si dreptul de a refuza sa ne jucam cu anumite persoane. corect, nu? :)
- "Viermii" e o echipa de jucatori de airsoft. nu neaparat cei cu state vechi au acces in echipa noastra, sunt/au fost/vor fi primiti si jucatori proaspeti. corolar, nu toti cei cu "state vechi" fac parte din echipa Viermii


in afara de clarificarile astea, nota 10 pentru postul tau :)
m-am bagat in seama cu ce am zis pentru ca mi se pare ca lasa loc de interpretare, si nu vreau ca noi sa aprem in postura unei "politii a airsoftului" in Timisoara. nu suntem asta si nu vrem sa fim.
daca sunt jucatori care considera regulamentul nostru prea restrictiv, pot sa se vorbeasca, sa-si traga o locatie de joc, si, de exemplu, sa mearga sa se pizdeasca cu 150 mps de la 2 metrii. n-o sa le interzicem noi asta.

in schimb, daca se gasesc ciumeti care sa se dea rotunzi in fata blocului/la vecinu/la pitipoance/etc in public ca "ce smecher sunt si ce pusca bengoasa am", acolo da, s-ar putea sa mergem peste ei...
eripitur persona, manet res...

Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest